Diskuse

Mekáč

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den. Zdravím všechny přispěvatele. Cilem blogu nebylo rozvijet nějake filosofie nad bytim či nebytim lidstva či rozmazávat colkoli kolem dokola. Chtěl jsem jenom poukázat na tok myšlenek, jak se odvíjí jedna od druhé a kan nás až můžou uavést. Preji všem krásné Vánoce a šťastný nový rok.

0 0
možnosti

Jen na okraj, nelze mluvit azbukou. Azbuka jsou znaky, možná že je to dostupné komiksovým postavám.

Jinak proti Mekáči nic nemám, když mám chuť, zajdu tam, ale moc často mě to nepřepadá., max jednou do roka.

1 0
možnosti

P51a36v64e15l 90J89a77n36s43a

20. 12. 2013 17:58

já se hrdě přihlásím k tomu, že jsem nikdy u McD, KFC a podobných dalších nadnárodních řetězců nikdy nebyl (a to je mi 45), nelákalo mě to, když sem po revoluci přišli a tak jsem si z toho udělal osobní tradici...

pokud jsem si někdy dal hambáč nebo čízák, tak v nějakým českým stánku (a stejně se mi to blbě jedlo, to si radši dám do rozkrojený housky pomazaný hořčicí plátek tlačenky)

0 0
možnosti
Foto

Kdyby tohle napsala nějaká ženská, tak bych se nedivil. Řekl bych si, nojo užvaněná baba.

1 0
možnosti

...víte........ já bych si hamburgra nikdy nedal.....mým oblíbeným jídlem je totiž....karbanátek.....

1 0
možnosti